czwartek, 22 sierpnia 2013

TAG: 100 pytań których nikt nie zadaje + wyjaśnienie.

Witajcie po tygodniowej przerwie, za którą bardzo was przepraszam.
Przedwczoraj wróciłam do Koszalina. Podróż ze Stanów była trochę męcząca; leciałam 13 godzin. Jestem cała, zdrowa i... średnio szczęśliwa. Było mi przykro, że musiałam zostawić moich nowo poznanych znajomych. Ale bardzo się ucieszyłam, że w końcu zobaczę mojego chłopaka i spotkam się z przyjaciółką.
Przez ten tydzień w ogóle nie zaglądałam na bloggera. Musiałam się spakować; zabrać nowo zakupione kosmetyki i ubrania oraz część rzeczy z mojego pokoju. Trochę mi to czasu zajęło, szczególnie dlatego, że spałam do godziny 12-13. Zanim coś zjadłam, ogarnęłam się to było już południe. Poza tym miałam małe problemy zdrowotne powiązane z migreną i bezsennością. Ale teraz już jest lepiej.
Za półtorej tygodnia zacznie się szkoła. Obawiam się, że będę miała mało czasu, gdyż planuję go więcej poświęcić nauce. Ale mogę obiecać, że posty będą dodawane w weekendy lub luźne/wolne dni.
Co do planu pokoju.. Kompletnie nie potrafię ogarnąć painta z amerykańskiego systemu. Plan się pojawi, tylko muszę go narysować na kartce lub w polskim paincie. A na dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny tag oraz małą pamiątkę z Kalifornii pod postacią zdjęcia. :)
1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
    Wyjazd do USA i poznanie Adriana.
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
    Śpię przy zamkniętej szafie.
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
    Zabieram.
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
    Tak, muszę.
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
    Hahah, nie.
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
    Nie. Jak już wytnę, to skorzystam.
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
    Przez niedźwiedzia.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
    Tak, lubię.
9. Czy masz piegi?
    Tylko w okresie wakacji, później zanikają.
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
      Nie zawsze.
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
      Raczej nie ma takiego czegoś.
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
      Nie. Liczyłam kiedyś schody, które przeszłam.
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
      Kiedyś na pewno.
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
      Nie, nie przypominam sobie.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
      Tak.
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
      Tak.
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
      Z nikim, tylko psem.
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
      Nie wiem, jest duże, ale rzekomo jednoosobowe.
19. Piosenka tygodnia.
      Green Day - Extraordinary Girl
20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
      Zależy co mają różowego. Ale z reguły tak.
21. Czy nadal oglądasz bajki?
      Zdarzy mi się.
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
      Och Karol 2.
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
      Na działce w ogródku.
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
      Soki.
25. Ulubiony sos do nagetsów?
      Majonez pomieszany z ketchupem.
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
      Placki ziemniaczane.
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
      Titanic, Droga bez powrotu 1-5, Krwawe Wzgórza, American Pie, Dzisiaj 13 jutro 30.
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
      Mama.
29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
      Nie, nigdy.
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
      Nie.
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
      1-2 miesiące temu.
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
      Nie.
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
      Nie.
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
      Nie.
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
      Z serem i szynką a na to majonez, ketchup lub musztarda.
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
       Płatki z mlekiem.
37. Kiedy chodzisz spać?
      We wakacje około 2-3 godziny, a normalnie 23-24.
38. Czy jesteś leniwa?
      Bardzo.
39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
      Za księżniczkę.
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
      Tygrys.
41. W ilu językach mówisz?
      Płynnie w dwóch, angielskim i polskim. Uczę się także niemieckiego, norweskiego i francuskiego.
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
      Nie szczególnie.
43. Lego czy lincoln lego?
      Lincoln lego.
44. Czy jesteś uparta?
      Jestem.
45. Leno czy Letterman?
      Nie znam ich.
46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
      Oczywiście, cały czas oglądam.
47. Czy boisz się wysokości?
      Trochę, ale nie mam lęku wysokości.
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
      Nie.
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
      Lubię.
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
      Nie.
51. Czy używałaś broni?
      Nie używałam.
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
      Rok temu.
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
      Nie wszystkie.
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
      Tak.
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
      Oczywiście, uwielbiam pierogi.
56. Ulubione ciasto owocowe?
      Cupcake z jagodową galaretką.
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      Pianistką.
58. Czy wierzysz w duchy?
      Nie.
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
      Miałam.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
      Nie, chyba, że pod postacią owoców.
61. Czy nosisz kapcie?
      Noszę.
62. Czy nosisz szlafrok?
      Tylko w chłodne wieczory.
63. W czym śpisz?
      W bokserkach i koszulce.
64. Pierwszy koncert?
      Kamil Bednarek.
65. Superpharm, natura czy rossman?
      Rossman.
66. Nike czy adidas?
      Adidas.
67.  Cheetos czy fritos?
       Cheetos.
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
      Orzeszki.
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
      Nie słyszałam.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
      Kiedyś tak.
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
      Żadnego sobie nie wyobrażałam, ponieważ nie mam rodzeństwa.
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Umiem.
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
      Tak, w podstawówce.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      Tak.
75. Czy masz płyty gramofonowe?
      Mam, ale nie używam, prędzej mój tata.
76. Czy masz gramofon?
      Tak, mam.
77. Czy palisz kadzidełka?
      Nie.
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
      Oczywiście, nadal jestem.
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
      My Chemical Romance..
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
      All Time Low, Green Day.
81. Gorąca czy zimna herbata?
      Gorąca.
82. Cukier czy słodzik?
      Cukier.
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
      W miarę.
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      Potrafię.
85. Czy jesteś cierpliwa?
      Raczej nie.
86. DJ czy zespół na wesele?
      Zespół.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
      Tak.
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
      Nie.
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      Czarne.
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
      Umiem. Szycia nauczyła mnie babcia, a wyszywania mama.
91. Najlepsze miejsce na kominek?
      Salon.
92. Chcesz wyjść za mąż?
      Chcę.
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
      Nie mam męża.
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
      W nikim. Do liceum idę za 2 lata.
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
      Tak, zgadza się.
96. Czy masz dzieci?
      Nie, nie mam.
97. Czy chcesz mieć dzieci?
      Chcę.
98. Ulubiony kolor?
      Turkusowy i purpurowy.
99. Tęsknisz za kimś teraz?
      Tęsknię.
100. Czy chodzisz na fitness?
        Chodzę, ale nieregulanie.

21 komentarzy:

  1. super podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pytania ;)

    http://kaari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej fajne pytania kożystam z nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko pytania na aska się nadają xdxd

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne nie kłam masz ból dupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Zapraszam też na mojego bloga: myslnieszablonowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszam do mnie :) http://storyofmylifebycookiecakexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag, zrobię taki u mnie ;) zapraszam impossible-jula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super<3
    http://kawazmlekiemmojeprzemyslenia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super TAG! Skorzystałam z pytań! :)
    Zapraszam do mnie: klaudiaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow supcio. Te zdjęcie jest cudowne. Też uwielbiam Green Day, szkoda, że nie byłam na koncercie. Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie: http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, dobre odpowiedzi;p jaki masz profil na asku?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag♥ Wykorzystałam pytania do swojego (jeśli nie masz nic przeciwko ♥ To zdjęcie mega ♥ Ja się tam nie reklamuje xD

    OdpowiedzUsuń